ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
|
Κατηγορία Μαθήματος: | Προπτυχιακό |
Τύπος Μαθήματος: | Υ3 |
Κωδικός Γραμματείας: | ΟΠ1300 |
Εξάμηνο: |
4° (Εαρινό) |
Διάρκεια: |
5 ώρες/εβδ. |
ECTS Units: |
6 |
Τομέας: |
Οργάνωσης Παραγωγής & Βιομηχανικής Διοίκησης |
Κατεύθυνση: |
Οργάνωση Παραγωγής & Βιομηχανική Διοίκηση |
Διδάσκων: |
Κοζανίδης Γιώργος |
Σκοπός | ||||||||||||||||||||||
Το μάθημα προϋποθέτει κατανόηση βασικών εννοιών γραμμικού προγραμματισμού, και ο αντικειμενικός στόχος του είναι η εισαγωγή των φοιτητών στις κύριες μεθόδους μη γραμμικού και δυναμικού προγραμματισμού. Θα δοθεί έμφαση στην κατανόηση των διαφόρων τεχνικών βελτιστοποίησης, καθώς και στην εκμάθηση της θεωρίας στην οποία στηρίζονται οι τεχνικές αυτές. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη μορφοποίηση προβλημάτων βελτιστοποίησης, την ανάπτυξη εξειδικευμένων μεθοδολογιών επίλυσης, καθώς και την εφαρμογή προηγμένων εργαλείων και λογισμικού βελτιστοποίησης. |
||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενα | ||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Βιβλιογραφία | ||||||||||||||||||||||
Βασιλείου Π.Χ., Γεωργίου Α. (1996). Μη Γραμμικές Μέθοδοι Βελτιστοποίησης. Εκδόσεις Ζήτη, Θεσσαλονίκη. Λυμπερόπουλος Γ, Ζηλιασκόπουλος Α. (2005). Θεωρία Βελτιστοποίησης. Πανεπιστημιακές Σημειώσεις, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας. Ξηρόκωστας Δ. (1999). Επιχειρησιακή Έρευνα - Μη Γραμμικός και Δυναμικός Προγραμματισμός. Εκδόσεις Συμμετρία, Αθήνα. Hillier F.S., Lieberman G.J. (2001). Introduction to Operations Research. McGraw-Hill. Taha H., (2011). Introduction to Operations Research. Μετάφραση στα ελληνικά, Εκδόσεις Α. Τζιόλα & Υιοί Ο.Ε. Winston W.L., Venkataramanan M. (2002). Introduction to Mathematical Programming. Duxbury Press. |
||||||||||||||||||||||
Προαπαιτούμενα | ||||||||||||||||||||||
MM305 | ||||||||||||||||||||||
Εργαστηριακές Ασκήσεις | ||||||||||||||||||||||
Υπολογιστικές Ασκήσεις | ||||||||||||||||||||||
Γλώσσα Διδασκαλίας | ||||||||||||||||||||||
Ελληνική, tutoring (εάν χρειαστεί). | ||||||||||||||||||||||
Μέθοδος Διδασκαλίας | ||||||||||||||||||||||
Το μάθημα διεξάγεται με τη μορφή διαλέξεων. | ||||||||||||||||||||||
Αξιολόγηση | ||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Φόρτος Εργασίας (σε ώρες) | ||||||||||||||||||||||
Παρακολούθηση
Εκπόνηση
|